Yhteisön uutiset

Opus uudistuu

Olemme viime kuukausina tutkineet entistä tarkemmin asioita, joita asukkaamme ja työystävämme, arvostavat ja toivovat työskentely-ympäristössään. Sen perusteella olemme löytäneet asioita, jotka ovat heille erityisen tärkeitä ja samalla myös leimallisia Opukselle.
 
Kouriintuntuvia kilpailuetujamme ovat tietenkin helposti saavutettava sijaintimme keskustan lähellä, suurimpien ruuhka-alueiden ulkopuolella, sekä laadukkaat ja yksilöllisiin tarpeisiin muuntuvat tilamme ja palvelumme.
 
Mutta, sijaintia ja tilojakin tärkeämpää Opuksessa on mutkaton, lämminhenkinen ja yhteisöllinen tunnelmamme – kylämäinen itähelsinkiläinen fiiliksemme. Sitä Opus tulee vastaisuudessakin vaalimaan. Tulemme tarjoamaan tilaisuuksia verkostoitumiseen, puitteet yhteistyölle yli yritysrajojen sekä ihanteellisen ympäristön uusien yrityskumppanuuksien ja asiakkuuksien solmimiseen. Tai ihan vaan mahdollisuuden mukaviin naapurikohtaamisiin yhteisten juttutuokioiden ja lounashetkien parissa.
 
Kaikki tämä tulee näkymään ja tuntumaan tulevien kuukausien aikana uudistuvassa brändissämme, joka kiteytyy asiakaslupaukseemme ”Bisneskylä, jossa kasvu itää”. Asukkaillemme brändiuudistus näkyy uuden visuaalisen ilmeemme muodossa – ensin verkkosivuillamme, ja vaiheittain myös julkisivussamme ja tiloissamme.
 
Opus herää eloon, kun talo täyttyy ihmisistä! Me haluamme omalta osaltamme olla mukana luomassa mukavaa ja mutkatonta tunnelmaa sekä vahvistaa naapuriyhteisöllisyyttä yhteisten tilojemme ja tapahtumiemme avulla.

Ilmeemme huokuu Itä-Helsingin rennon rouheaa fiilistä


Opuksen uusi visuaalinen ilme ja kuvitustyyli ammentaa vaikutteitaan hyvän fiiliksen bisnesnaapurisuhteista sekä Itä-Helsingin rennon rouheasta tunnelmasta, graffititaiteen tyylejä lainaten. Opukselle on muotoiltu aivan uusi tunnus, joka koostuu merkki- ja tekstiosasta. O-kirjain muodostaa violetin paikkamerkin, joka on veikeästi kaakkoon kallellaan. Tekstiosan kirjasintyyli on myös idästä inspiraationsa saanut ottaen vaikutteita modernista japanilaisesta estetiikasta. Opuksen väripaletin vanha pääväri punainen on korvattu erottuvalla munakoison sävyihin taittuvalla violetilla, jota tasapainottavat vaaleammat, mutta niin ikään kainostelemattomat pastelliset lisävärit.

Tervetuloa Bisneskylään!